Češka fabrika automobila „Škoda auto” predstavila je pred zvanično otvaranje Autosalona u Parizu 2. oktobra, prvo sopstveno vozilo na električni pogon. Prototip elektromobila, na bazi modela „oktavija kombi”, je opremljen baterijama kapaciteta 26,5 kilovatčasova i težine 315 kilograma. Punjenje na elektromreži traje osam sati , a na mreži od 400 volta - četiri sata. Sa jednim punjenjem vozilo može da pređe 140 kilometara. Maksimalna snaga mu je 85 kilovati, a može da razvije brzinu od 135 kilometara na čas. Brzinu od nule do 100 kilometara na sat, postiže za 12 sekundi. Električna „oktavija”, predstavljena na Sajmu u Parizu, je u beloj boji i od serijskog modela se razlikuje u nekim dizajnerskim detaljima. Osvetljenje obezbeđuju LED diode, a različita je i prednja maska, koja je upadljivo crne boje. „Škoda” je za elektromobil izabrala „oktaviju kombi” jer je konstrukcija tog vozila idealna za ugradnju baterije, elektronskog upravljanja i elektromotora.
Češka fabrika automobila „Škoda auto” predstavila je pred zvanično otvaranje Autosalona u Parizu 2. oktobra, prvo sopstveno vozilo na električni pogon.
Prototip elektromobila, na bazi modela „oktavija kombi”, je opremljen baterijama kapaciteta 26,5 kilovatčasova i težine 315 kilograma. Punjenje na elektromreži traje osam sati , a na mreži od 400 volta - četiri sata.
Sa jednim punjenjem vozilo može da pređe 140 kilometara. Maksimalna snaga mu je 85 kilovati, a može da razvije brzinu od 135 kilometara na čas. Brzinu od nule do 100 kilometara na sat, postiže za 12 sekundi, preneo je sajt.
Električna „oktavija”, predstavljena na Sajmu u Parizu, je u beloj boji i od serijskog modela se razlikuje u nekim dizajnerskim detaljima. Osvetljenje obezbeđuju LED diode, a različita je i prednja maska, koja je upadljivo crne boje.
„Škoda” je za elektromobil izabrala „oktaviju kombi” jer je konstrukcija tog vozila idealna za ugradnju baterije, elektronskog upravljanja i elektromotora.
Fabrika je saopštila da naredne godine planira da u probne vožnje u Českoj i Nemačkoj pusti 20 vozila, a u zavisnosti od rezultata testiranja, serijska proizvodnja bi mogla da počne za tri do četiri godine.