„Škoda oktavia” na struju stigla u Pariz

Bez autora
Oct 03 2010

Češka fabrika automobila „Škoda auto” predstavila je pred zvanično otvaranje Autosalona u Parizu 2. oktobra, prvo sopstveno vozilo na električni pogon. Prototip elektromobila, na bazi modela „oktavija kombi”, je opremljen baterijama kapaciteta 26,5 kilovatčasova i težine 315 kilograma. Punjenje na elektromreži traje osam sati , a na mreži od 400 volta - četiri sata. Sa jednim punjenjem vozilo može da pređe 140 kilometara. Maksimalna snaga mu je 85 kilovati, a može da razvije brzinu od 135 kilometara na čas. Brzinu od nule do 100 kilometara na sat, postiže za 12 sekundi. Električna „oktavija”, predstavljena na Sajmu u Parizu, je u beloj boji i od serijskog modela se razlikuje u nekim dizajnerskim detaljima. Osvetljenje obezbeđuju LED diode, a različita je i prednja maska, koja je upadljivo crne boje. „Škoda” je za elektromobil izabrala „oktaviju kombi” jer je konstrukcija tog vozila idealna za ugradnju baterije, elektronskog upravljanja i elektromotora.

„Škoda oktavia” na struju stigla u ParizČeška fabrika automobila „Škoda auto” predstavila je pred zvanično otvaranje Autosalona u Parizu 2. oktobra, prvo sopstveno vozilo na električni pogon.

Prototip elektromobila, na bazi modela „oktavija kombi”, je opremljen baterijama kapaciteta 26,5 kilovatčasova i težine 315 kilograma. Punjenje na elektromreži traje osam sati , a na mreži od 400 volta - četiri sata.

Sa jednim punjenjem vozilo može da pređe 140 kilometara. Maksimalna snaga mu je 85 kilovati, a može da razvije brzinu od 135 kilometara na čas. Brzinu od nule do 100 kilometara na sat, postiže za 12 sekundi, preneo je sajt.

Električna „oktavija”, predstavljena na Sajmu u Parizu, je u beloj boji i od serijskog modela se razlikuje u nekim dizajnerskim detaljima. Osvetljenje obezbeđuju LED diode, a različita je i prednja maska, koja je upadljivo crne boje.

„Škoda” je za elektromobil izabrala „oktaviju kombi” jer je konstrukcija tog vozila idealna za ugradnju baterije, elektronskog upravljanja i elektromotora.

Fabrika je saopštila da naredne godine planira da u probne vožnje u Českoj i Nemačkoj pusti 20 vozila, a u zavisnosti od rezultata testiranja, serijska proizvodnja bi mogla da počne za tri do četiri godine.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik